آشور، علی
بررسی تأثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راهآهن [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 57-72]
ا
اجتهادی، آتنا
بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرمافزارEdmodo بر مهارتهای نگارش دانشجویان مهندسی راهآهن [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 117-131]
اسفندیاری، شیما
تأثیر عوامل محیطی بر بهرهوری و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته رایانه [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 1-22]
افضلی گروه، امیر
صلاحیتهای اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]
بابایی، مونا
صلاحیتهای اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]
برادران عبداللهی، سحر
بررسی رابطه و مقایسه ابعاد میزان گرایش به علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی با میزان مهارتهای لازم برای قرن 21 [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 85-98]
بصیرت، مینا
بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرمافزارEdmodo بر مهارتهای نگارش دانشجویان مهندسی راهآهن [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 117-131]
پ
پازوکی، غلامرضا
مطالعه تطبیقی و مقایسه شیوه اجرای آزمون جامع دکتری رشته مهندسی شیمی دانشگاههای منتخب ایران و آمریکا [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 31-47]
پور رضا، حمیدرضا
آموختههایی از همهگیری کووید-۱۹ در برنامهریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]
ت
تدین، منیره
مطالعه تطبیقی و مقایسه شیوه اجرای آزمون جامع دکتری رشته مهندسی شیمی دانشگاههای منتخب ایران و آمریکا [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 31-47]
تقی زاده، محبوبه
بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرمافزارEdmodo بر مهارتهای نگارش دانشجویان مهندسی راهآهن [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 117-131]
ثنائی پور، فاطمه
الگوی مفهومی توسعه حرفهای اعضای هیئت علمی بهمنظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 113-136]
ج
جباری، امید
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]
جبه دار مارالانی، پرویز
بررسی کاهش قابل ملاحظه داوطلبان رشتههای مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 137-143]
جنابعلی جهرمی، سید احمد
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]
جهانبان اسفهلان، زهرا
بررسی میزان رعایت استاندارد بینالمللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایاننامهها و رسالههای رشتههای فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]
جهانتیغ پاک، علیرضا
تطبیق برنامه دروس گرافیک مهندسی با رویکردهای مدرن طراحی با استفاده از یک روش دادهکاوی هایبریدی مبتنی بر بهکارگیری تابع کیفیت و تحلیل چندمعیاره DEMATEL بهصورت فازی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 55-83]
ح
حسینلو، فرهاد
اخلاق زیستمحیطی در آموزش مهندسی: یک حلقه مفقوده [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 91-101]
حق شناس گرگانی، حمید
تطبیق برنامه دروس گرافیک مهندسی با رویکردهای مدرن طراحی با استفاده از یک روش دادهکاوی هایبریدی مبتنی بر بهکارگیری تابع کیفیت و تحلیل چندمعیاره DEMATEL بهصورت فازی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 55-83]
حمدی پور، افشین
بررسی میزان رعایت استاندارد بینالمللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایاننامهها و رسالههای رشتههای فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]
خادم ثامنی، ملودی
بررسی تأثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راهآهن [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 57-72]
خاکپور، عباس
نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغالپذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]
د
دباغ، رحیم
ارزیابی و رتبهبندی معیارهای انتخاب استاد راهنما با روشهای تصمیمگیری چند معیاره؛ مطالعه موردی دانشگاه صنعتی ارومیه [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 39-53]
دولتی ارده جانی، فرامرز
بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین بهعنوان شاخهای نوظهور در اخلاق حرفهای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]
رضوانفر، احمد
صلاحیتهای اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]
ز
زوارقی، رسول
بررسی میزان رعایت استاندارد بینالمللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایاننامهها و رسالههای رشتههای فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]
س
سامی، اشکان
تأثیر عوامل محیطی بر بهرهوری و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته رایانه [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 1-22]
ص
صفایی، مهدی
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]
ط
طباطبایی، مجتبی
بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین بهعنوان شاخهای نوظهور در اخلاق حرفهای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]
عالمی، مینو
راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 69-84]
عباسی، علی
آموختههایی از همهگیری کووید-۱۹ در برنامهریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]
عبداللهی نیا، مسعود
علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]
عزیز پور، پریا
ارزیابی و رتبهبندی معیارهای انتخاب استاد راهنما با روشهای تصمیمگیری چند معیاره؛ مطالعه موردی دانشگاه صنعتی ارومیه [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 39-53]
عزیزی، معصومه
تحلیل ساختاری عواطف و اعتیاد به اینترنت با میانجیگری احساس تنهایی در دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 43-56]
علم بیگی، امیر
صلاحیتهای اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]
غ
غفاری، علی
علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]
ف
فاضلی ورزنه، محسن
بررسی تطبیقی تخصصگرایی تولیدات علمی دانشگاههای صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سالهای 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]
فرازکیش، مهدیه
بررسی زمان شناختی دانشگاههای برتر کشور از منظر شاخصهای دروندادی در پنجاه سال اخیر [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 91-111]
فلاح نجم آبادی، شیوا
تحقیقات مسئلهمدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]
فهیمی فر، سپیده
بررسی تطبیقی تخصصگرایی تولیدات علمی دانشگاههای صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سالهای 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]
فیلی، اردلان
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]
ق
قادری آزاد، عرفان
بررسی تطبیقی تخصصگرایی تولیدات علمی دانشگاههای صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سالهای 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]
قرونه، داود
الگوی مفهومی توسعه حرفهای اعضای هیئت علمی بهمنظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 113-136]
قلعه گلابی، محمد
استفاده از رویکرد تحلیل پوششی دادهها برای ارزیابی کارایی آموزش در دانشکدههای دانشگاه خلیج فارس بوشهر: مطالعه موردی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 73-90]
قیاسوند، نسرین
نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغالپذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]
ک
کریم پور، علی
آموختههایی از همهگیری کووید-۱۹ در برنامهریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]
کلانتری، هانیه
نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغالپذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]
کیخا، احمد
وضعیت اشتغالپذیری دانشآموختگان دانشگاه فنیوحرفهای از منظر معاونان فرهنگی و دانشجویی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 99-116]
محمودی، فیروز
بررسی رابطه و مقایسه ابعاد میزان گرایش به علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی با میزان مهارتهای لازم برای قرن 21 [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 85-98]
معماریان، حسین
طراحی و اجرای برنامۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 1-21]
معماریان، حسین
بررسی علل بیانگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]
مقداری، علی
راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 69-84]
مقصودی، سروش
بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین بهعنوان شاخهای نوظهور در اخلاق حرفهای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]
منتظر، غلامعلی
بررسی زمان شناختی دانشگاههای برتر کشور از منظر شاخصهای دروندادی در پنجاه سال اخیر [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 91-111]
مهدی، رضا
وضعیت اشتغالپذیری دانشآموختگان دانشگاه فنیوحرفهای از منظر معاونان فرهنگی و دانشجویی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 99-116]
موحد محمدی، حمید
صلاحیتهای اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]
موسوی، سید محمدرضا
تأثیر عوامل محیطی بر بهرهوری و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته رایانه [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 1-22]
میرزاوزیری، مجید
آموختههایی از همهگیری کووید-۱۹ در برنامهریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]
میرهاشمی، منیژه
مطالعه تطبیقی و مقایسه شیوه اجرای آزمون جامع دکتری رشته مهندسی شیمی دانشگاههای منتخب ایران و آمریکا [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 31-47]
نوریان، محمد
استفاده از رویکرد تحلیل پوششی دادهها برای ارزیابی کارایی آموزش در دانشکدههای دانشگاه خلیج فارس بوشهر: مطالعه موردی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 73-90]
و
وکیلی نژاد، رزا
ارزیابی دانش محیط زیستی در برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشتههای طراحی و برنامهریزی شهری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 73-90]